Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Pristatymo sąlygos

Visos „Food Sprint“ prekės siunčiamos per pasirinktas paštomatų sistemas (Omniva, LP Express) visoje Lietuvoje.

  • Prekės pristatomos per 5–10 darbo dienas po apmokėjimo gavimo.

  • Užsakymo vykdymo pradžia skaičiuojama nuo pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą.

  • Užsakymo metu turite nurodyti tikslius savo kontaktinius duomenis (telefono numerį, el. paštą) bei pageidaujamą pristatymo vietą.

Pirkėjai apie išsiųstą siuntą informuojami SMS žinute arba el. paštu, kuriuose nurodomas siuntos sekimo numeris.

Prekių grąžinimo sąlygos

  • Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo.

  • Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, originalioje pakuotėje.

  • Pirkėjas padengia prekių grąžinimo išlaidas.

  • Norint grąžinti prekę, privaloma apie tai iš anksto pranešti el. paštu info@foodsprint.lt.

  • Grąžinimo atveju pinigai bus grąžinami į pirkėjo banko sąskaitą per 14 dienų nuo prekių gavimo ir įvertinimo.

Prekių kokybė ir atsakomybė

  • Jei gavote nekokybišką ar defektuotą prekę, nedelsdami kreipkitės el. paštu info@foodsprint.lt.

  • Pretenzijos dėl prekės kokybės priimamos ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.

  • Nekokybiška prekė pakeičiama nauja arba grąžinami sumokėti pinigai. Tokiu atveju siuntimo išlaidas padengia „Food Sprint“.

Šios taisyklės yra privalomos visiems pirkėjams. Užsakydamas prekes pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs ir sutinka su šiomis sąlygomis.

Kontaktinė informacija klausimams:

  • El. paštas: info@foodsprint.lt

  • Telefonas: +37065422227